reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Emília Ondrušová

Emília Ondrušová

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rada cestujem, fotografujem, maľujem, snažím sa hrať golf, obhospodarujem rodinu, chovám mačku a psa a cvičím s ľuďmi Immuno... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSpomienkyTake moje...Moje obrazyAustráliaAby že-nám dobre boloCestovanieJaponskoSúkromné

reklama

Aby že-nám dobre bolo

Vandin zvonivý hlas...

Emília Ondrušová

Vandin zvonivý hlas...

Zimný čas, vonku kosa, sneh a ja sedím pri mätovom čaji v novom nákupnom centre. Pred sebou Moleskine, pero a uvažujem, čo sa jej spýtam. Mám chuť rýpať, ale to je pod vplyvom tej mäty, vyhladlo mi... Objednávam si akýsi suchý koláč, nejaká podoba počokoládovanej bábovky, ale tá rýpavá nálada ma neprešla... Snažím sa to rozchodiť a v jednom z obchodov som si zabudla na roláku mobil... V ďalšom obchode zdesene hádžem na zem tovar, vybieham a utekám do predošlého obchodu - mobil sa uvelebil na roláku a očividne odpočíval...

  • 22. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 422x
  • 0
Vanda

Emília Ondrušová

Vanda

Niečo sa oplatí vidieť, niečo sa oplatí počuť a VANDU sa oplatí oboje. Smršť energie, dobrej nálady a fajn večer určite nebudú chýbať.

  • 5. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 268x
  • 0
Prečo nestrieľať s motykou…

Emília Ondrušová

Prečo nestrieľať s motykou…

A prečo nie? Dajte mi ju a ja si z nej kľudne vystrelím….

  • 10. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 605x
  • 5
Ľudia moji rata, neviem, kde mám vráta…

Emília Ondrušová

Ľudia moji rata, neviem, kde mám vráta…

Tak nejako je to v tej slovenskej piesni a presne sa mi to hodilo do kontextu…

  • 3. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 425x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu