reklama

Prečo nestrieľať s motykou…

A prečo nie? Dajte mi ju a ja si z nej kľudne vystrelím….

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

A presne takéto dvojzmyselné je v našom živote všetko. Záleží iba na nás ako čo pochopíme...

Náš život je nekonečne rôznorodý a ponúka nám x možnosti ako ho prežiť, kým sa nedostaneme do zveráku okolností. Aj z toho je možný okamžitý únik a  veľmi jednoduchý : všetko predýchajte.

Že by nám pomohlo niečo tak jednoduché, čo robíme automaticky a robí to naše telo za nás? Keby to robilo naše telo správne, pomoc by sme nepotrebovali, ale väčšina ľudí dýcha povrchne, a vôbec neuvažuje nad svojim dychom. Takže, ako správne dýchať:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
  1. Nadýchnite sa najskôr ľavým a potom pravým pľucnym lalokom niekoľkokrát za sebou.

  2. Nadýchnite sa do brucha - urobte niekoľko nádychov a výdychov.

  3. Teraz sa viackrát nadýchnite smerom do hlavy.

  4. Nadýchnite sa naraz smerom do brucha aj do hlavy, pocítite okamžité osvieženie.

  5. Nadýchnite sa smerom do pŕs a do chrbta a následne do oboch naraz.

  6. Dýchajte od stredu do vsetkých strán tak ďaleko, ako je to možné pričom pocítite intenzívne dvíhanie a klesanie hrudného koša a jeho rozpínanie do strán.

Pri takomto plnom dýchaní začnite robiť nádychy na dve doby a výdychy na štyri doby. Takto by ste mali dýchať stále. Kvalitné dýchanie nám čistí a okysličuje telo, chráni nás pred stresom a spolu s dostatkom čistej vody je základom kvalitného života.

Nemusíte strieľať s motykou, vystreľte si zo svojho tela a naučte ho správne dýchať!

Upozornenie: Nie som lekárka, moje poznatky o ľudskom tele vychádzajú z praktického pozorovania ľudského tela /mám doma štyri, z toho jedno je moje/ a jeho zákonitostí, ktoré som nadobudla životom v rôznych častiach tejto planéty.

/text neprešiel jazykovou úpravou/

Emília Ondrušová

Emília Ondrušová

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rada cestujem, fotografujem, maľujem, snažím sa hrať golf, obhospodarujem rodinu, chovám mačku a psa a cvičím s ľuďmi Immuno... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSpomienkyTake moje...Moje obrazyAustráliaAby že-nám dobre boloCestovanieJaponskoSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu