reklama

New York na jeseň

V tejto snehovej kalamite sa dobre pije niekde v teple káva, alebo čaj a spomína na príjemnú jeseň. Taká bola v New Yorku, keď som v ňom drala tenisky a preklínala toho, kto urobil takú malú nepomernú mapu Manhattanu. Kto by si bral taxík, keď je všetko za rohom... ale za rohom tam znamenalo tak 500m ... a kedže z taxíka sa dosť nepohodlne fotí, všetko som si pekne odšlapala... au, pri pohľade na tieto foto ma ešte stále bolia nohy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Emília Ondrušová

Emília Ondrušová

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rada cestujem, fotografujem, maľujem, snažím sa hrať golf, obhospodarujem rodinu, chovám mačku a psa a cvičím s ľuďmi Immuno... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSpomienkyTake moje...Moje obrazyAustráliaAby že-nám dobre boloCestovanieJaponskoSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu