reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Emília Ondrušová

Emília Ondrušová

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rada cestujem, fotografujem, maľujem, snažím sa hrať golf, obhospodarujem rodinu, chovám mačku a psa a cvičím s ľuďmi Immuno... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáSpomienkyTake moje...Moje obrazyAustráliaAby že-nám dobre boloCestovanieJaponskoSúkromné

reklama

Cestovanie

Ako chutí Montreal

Emília Ondrušová

Ako chutí Montreal

Za týždeň sa toho v skoro 1,5 miliónovom meste stihnúť moc nedá, hlavne pri jeho rozlohe. Tak som si povedala... prvé dni stihnem "klišé" a potom sa budem túlať a pokúsim sa s ním splynúť. "Klišé" bolo bombastické, aj keď Notre-dame poznám z Paríža a Baziliku sv. Petra z Ríma, no ale "Tu" to malo úplne inú atmosféru...

  • 19. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 513x
  • 0
New York na jeseň

Emília Ondrušová

New York na jeseň

V tejto snehovej kalamite sa dobre pije niekde v teple káva, alebo čaj a spomína na príjemnú jeseň. Taká bola v New Yorku, keď som v ňom drala tenisky a preklínala toho, kto urobil takú malú nepomernú mapu Manhattanu. Kto by si bral taxík, keď je všetko za rohom... ale za rohom tam znamenalo tak 500m ... a kedže z taxíka sa dosť nepohodlne fotí, všetko som si pekne odšlapala... au, pri pohľade na tieto foto ma ešte stále bolia nohy.

  • 17. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 350x
  • 0
Mailand

Emília Ondrušová

Mailand

Po nemecky je Miláno - Mailand a po tom, ako som si ho prešla krížom-krážom a videla a nakukla do každého rohu, môžem povedať, že keby som chcela, tak tam fakt miniem "mailand". Ísť do Milána na týždeň módy je až sebevražedné, no ale odolať sa nedalo a tak som si "zgustla" aspoň na výkladoch. Svet sa s nimi prelína a hra reality a nemenného výkladu je nekonečná.... Pozrite....

  • 28. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 830x
  • 1
Malta

Emília Ondrušová

Malta

- ostrov plný histórie, bezprostredných ľudí, zákutí plných tieňov, pohľadov akoby zastal čas, jemne sa pohupujúceho mora, zábavy a zážitkov.

  • 24. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 471x
  • 8
Prechádzka po Budapešti

Emília Ondrušová

Prechádzka po Budapešti

Budapešťou vždy prechádzam akoby mala ulice pokryté plyšovým kobercom. A keď sa odtiaľ vrátim... zostane mi dojem zo stretnutia s elegantnou starou dámou, ktorá mi venovala úsmev...

  • 14. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 000x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu